2009-09-19
 20:35:17

MEGA TRÖTTER



Åh - så - trött!
Men grym dag iallafall. Hann med all jag skulle på pricken.
Kom fram till Gamla Stan tidigare är beräknat så fick hänga lite i den mysiga delen av stan tills SF bokhandeln öppnade. Sen hängde jag där inne ett tag tills jag hittade lite intressanta, läsbara mangas.
Två yaoi och en fantasy som jag redan läst online, men den är så awsome.

Sen tog jag tuben mot Mörby bort till Tekniska Högskolan, och virrade där ett tag tills jag hittade Stadium Bookshop. Köpte min studiebok och begav mig vidare. Tog fel tub, så åkte runt ett tag.
Men hamnade till slut på Rådmansgatan, och rusade därifrån till SHOCK på Drottninggatan och köpte mina Whyfered, ett par svarta. Sen vidare till Kungsgatan och Rigoletto.

Filmen var.. awsome. Eller ja, helt okej.
Tycker ändå bättre om Spirited Away och Howls movning castle.
Men den här var riktigt söt, och juste den hette Ponyo in the cliff, asgullig film.
Den handlade om en guldfisk som blev kär i en människopojke. :)
Väldigt färgstark och bra gjord!

Sen åkte jag och åt middag at Corinas place och nu ligger jag här helt slut, dags att sova va?

Ello for the RAWR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: